Regal dels Maulets de Mataró per al coronel Giménez-Cernuda. 15 juliol 2008 Ahir l'alcalde de Mataró, Joan Antoni Barón, va donar per resolt el Cas Cernuda. El cap de la Policia Local de Mataró, el coronel Giménez-Cernuda, va ser condemnat per un tribunal després de ser enxampat mentre conduïa en estat d'embriaguesa. Això seria una anècdota si no haugés derivat en el "Cas Cernuda-Clemente-Bassas" (cap de la Policia Local, advocat de Via Pública i regidor de Via Pública, respectivament). El tercer ha passat de puntetes sobre l'afer. El segon va ser "ventilat" amb una "falta lleu". I el tercer s'ha resolt de la següent manera (El Punt):

Giménez-Cernuda serà suspès de sou i feina durant un any i un dia. Segons la versió oficial ell mateix ha renunciat al càrrec. I el govern el recol·loca tot creant-li un nou càrrec de confiança com a "Cap de servei" de l'empresa municipal GINTRA, amb un sou brut anual de 60.000 euros. Continuarà treballant ben a propet (al mateix edifici) que l'exregidor de Via Pública Ramon Bassas.

Ho trobo ES-CAN-DA-LÓS!

Un zero per al govern del PSC-PSOE.

Pancarta de Maulets davant la seu de la Policia Local de Mataró. I un deu per als Maulets, que avui han fet una acció per agraïr a Giménez-Cernuda "els serveis prestats a la ciutat". Li han portat un present en nom de la ciutadania de Mataró: un lot de begudes alcohòliques. Els policies de la porta s'han quedat atònits mentre els maulets explicaven el motiu de l'acció amb el suport d'una pancarta on es pot llegir:

"Ajuntament de Mataró, servei de col·locació. És igual el que facis, sempre hi haurà un lloc per a tu".

Felicitats, Maulets.

Tags:

Articles relacionats

Comentaris  

 
0 # 17-07-2008 16:15
Perdona,
gràcies a Déu en aquest païs hi ha unes lleis i uns tribunals independents. Ho trobis escandalós o no, s\'ha aplicat escrupolosament la Llei i s\'ha fet justícia.

La pantomima de Maulets, que vols que et digui, per fer la foto i para de comptar. Afortunadament tenim un Estat on les garanties per expressar-se lliurement són importants.

Joan, espero que no em consideris un botifler podrit per no saber ballar al so de la teva gralla, tinc certa dificultat amb les notes al dictat.

I escolta, considerar el regidor que heu aconseguit \"la ciutadania\" que vols que et digui, un luxe de la millor poesia còmica.

En tot cas, se\'t saluda. I agraeixo que em permetis expressar amb llibertat.
Respondre | Respondre amb una citació | Citar
 
 
0 # 18-07-2008 00:37
Escandalós és poc. Sigui del color que sigui el govern de la ciutat és inadmissible la solució. Coses com aquestes són les que et fan perdre la confiança en el sistema.
Respondre | Respondre amb una citació | Citar
 
 
0 # Tens raó, Roland 18-07-2008 00:38
Salut, Roland!

Tens raó: m\'he quedat curt. Es-can-da-lós és poc. Però no he sapigut trobar cap paraula més escandalosa. :-)
Respondre | Respondre amb una citació | Citar
 
 
0 # No hi fiquis Déu pel mig 18-07-2008 00:47
Salut, "Vladimir"!

Les lleis i tribunals no hi són "gràcies a Déu". Això passa al Vaticà, però als Països Catalans no. Aquí se'ns apliquen les lleis del país veí. Encara que potser sí que en queda alguna de franquista que hi és "gràcies a Déu".

Això de "botifler" t'ho dius tu mateix. Jo no t'he he dit (ni tansols ho he pensat, encara). Entre altres coses, no et conec personalment (almenys amb aquest nom de "Vladimir").

Apa, cuida't…
Respondre | Respondre amb una citació | Citar
 
 
0 # OKUPES 18-07-2008 11:17
Hola Joan,

Com a mataroní m\'agradaria saber l\'opinió de la CUP, sobre un tema que està afectant molt a certs veïns del centre de Mataró i que és el de l\'implantació massiva de cases okupes.

La convivència és impossible. No són els típics okupes que ens idealitzant al \"cor de la ciutat\", sinó que són uns brètols, venen i consumeixen drogues no de les toves precissament, crean disturbis a altes hores de la matinada, intimiden als veïns, tenen unes condicions higièniques deplorables ( rates, defecacions de gos dins i fora la casa, pixen pel carrer, no tenen aigua... ), roben la llum dels contribuents punxant els cables dels demés, tenen menors en aquestes condicions, tenen gossos perillosos sense censar ni lligats amb murrió, estant la majoria del temps en estat d\'embriagadesa... etc...

I el millor del cas és que després d\'\"okupar\" la casa, van canviar el pany de la porta per un altre pany de seguretat perquè ningú els pugui fotre fora. Aquesta és la filosofia que tenen? Dirien que ja els hi va força això de la propietat privada... I a sobre arriben a ser 15 persones a una casa, ja que acullen okupes de la resta del país i d\'Europa a un mòdic preu de 30
Respondre | Respondre amb una citació | Citar
 
 
0 # OKUPES2 18-07-2008 11:19
....
perquè ningú els pugui fotre fora. Aquesta és la filosofia que tenen? Dirien que ja els hi va força això de la propietat privada... I a sobre arriben a ser 15 persones a una casa, ja que acullen okupes de la resta del país i d\'Europa a un mòdic preu de 30
Respondre | Respondre amb una citació | Citar
 
 
0 # OKUPES3 18-07-2008 11:19
... la nit d\'estança...
Al meu carrer ja hi han 3 cases d\'aquestes, i amb la crisi que està caient i la de cases buides construides que ningú pot adquirir, crec que és un fenomen que anirà en augment.

Em considero una persona raonable, cívica i un bon veí; sóc dels pocs del meu carrer que penso que si aquestes persones visquessin cívicament i amb un bon comportament, fins i tot serien acceptats pel barri i no hi hauria tan malestar ( tot i que recordem que invadeixen una propietat que és d´\'alguna persona ), però noi, això no són només antisistemes, són púrria directament. No s\'hi pot conviure.

Tot això ho estem patint els veïns de bona fe.

Quina és la vostra visió? Ja no sabem que fer.

Atentament un veí afectat.
Respondre | Respondre amb una citació | Citar
 
 
0 # Són uns krostes 21-07-2008 23:36
Salut, veí preocupat pels okupes!

Et puc donar la meva opinió personal sobre el tema que planteges. Aquesta tipologia d\'okupes que descrius jo els anomeno krostes. A mi, com a tu, tampoc m\'agraden aquesta mena de personatges. Penso que s\'aprofiten del moviment esquàter i generalment tenen un comportament individualista més proper al que propugna la dreta. Aquesta gent em sembla que malmeten el moviment al qual diuen pertànyer.

En canvi, tinc simpatia i em sento plenament identificat amb el moviment esquàter. Personalment, prefereixo parlar d\'espais alliberats que no pas d\'espais okupats, i subscric al 100% accions com les desenvolupades a l\'Estrella, La Fibra i, ara, Secopal (per citar casos de Mataró).

Fa pocs dies en parlava amb un membre del moviment veïnal de Rocafonda. Els veïns estan preocupats per l\'imminent desallotjament de La Fibra. Estan contents amb els esquàters perquè dónen vida a un espai abandonat i fan una funció de \"control social\" d\'un dels racons més degradats del barri. Si La fibra no estigués ocupada, aquella antiga fàbrica seria un niu de gent punxant-se.

Espero haver-te respost.
Respondre | Respondre amb una citació | Citar
 

Escriure un comentari


Códi de seguretat
Actualitzar